13 травня 2025 року відбулася продуктивна зустріч Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області з педагогами робочої групи з професії HoReCa Сьогоднішня зустріч була присвячена надзвичайно важливій темі – розробці якісних тестових завдань. У фокусі – застосування спрощеної таксономії Блума, а саме першого рівня складності: «Запам’ятовуванн»
На порядку денному стояло питання: як коректно формулювати завдання, що перевіряють саме здатність відтворювати раніше вивчену інформацію? Це базовий, але вкрай необхідний рівень знань для будь-якого фахівця у сфері гостинності та ресторанного бізнесу.
Ключові моменти, які ми обговорили:
- Що таке рівень “Запам’ятовування”? Це про відтворення фактів, термінів, основних концепцій та відповідей без глибокого розуміння
- Типи тестових завдань для рівня “Запам’ятовування”
- Важливість чітких формулювань: Ми наголосили на тому, що питання мають бути однозначними, не містити двозначності та бути зрозумілими для тестованих.
Чому це важливо?
Правильно сконструйовані тестові завдання на рівні “Запам’ятовування” дозволяють об’єктивно оцінити базові знання кандидатів та співробітників. Це перший крок до формування компетентного персоналу, який володіє необхідною теоретичною базою для подальшого розвитку та успішної роботи в індустрії HoReCa. Продовжуємо працювати над вдосконаленням системи оцінювання знань!



